BUDAPEST rendezvényhajó
	A BUDAPEST hajó EUREKA II néven épült 1988-ban a holland giessendami Van Mill Scheepswerf hajógyárban. A hajót a Rederij Eureka Deventer cég építette. A cég EUREKA néven összesen 5 hajót építettet különböző holland hajógyárakban, EUREKA I/II/III/IV/V néven. Az EUREKA I és V-öst a Rederij Eureka Deventer üzemelteti jelenleg is, a IV-est a közelmúltban eladták. Az EUREKA II BUDAPEST néven a MAHART PassNave tulajdonában üzemel, az EUREKA III sorsáról nincs információnk.
	 
	
		 
	
		RÁKÓCZI rendezvényhajó
	
		A magyar építésű RÁKÓCZI eredetileg a HUNYADI hajóval teljesen megegyező felépítésű hajóként épült 1964-ben. A 700 személyes folyami személyhajó típust a későbbiekben átépítették, melynek során a felső fedélzeten zárt étterem lett kialakítva és a főfedélzeti középső étterem méretét is megnövelték. A MAHART PassNave 2006-ban felújította, kibontva a felsőfedélzeti személyzeti kabinokat, melynek helyére egy exkluzív bárpult került. 
	
		 
	
		
			HUNYADI kirándulóhajó
		
			A magyar építésű HUNYADI hajó a 700 személyes folyami személyhajó típus harmadik és egyben utolsó tagjaként tagjaként 1966-ban készült el.
		
			Az eredeti felépítését megőrizve - részben nyitott felsőfedélzeti utastér, két zárt utastér a főfedélzeten - a MAHART PassNave 2010-től elsősorban menetrendi hajóként üzemelteti a szentendrei vonalon. 
		
			 
		
			 
		
			 
		
			 
		
			 
		
			 
		
			 
		
			 
	 
 
         
        
          
	GYŐR - GÖNYÜ - CORVIN - MATHIAS REX - HULLÁM
	 
	"Moszkva" típusú rendezvényhajó
	A "Moszkva" típusú (R-51 és R-51E) személyhajókat nagy példányszámban gyártották a Szovjetunióban 1969-től a 90-es évekig és széles  körben exportálták. A típus fejlesztése illetve tervezése 1965. szeptember 27-én indult!
	A "Moszkva" típust, ahogy eredetileg a MAHART hajókat is, 2 db 3D6H-150 típusú egyenként 150 lóerő teljesítményű diesel főmotorok hajtják. A MAHART hajókba később Rába főmotorok kerültek beépítésre, melyek az elmúlt években - az Ister-Granum és Hullám kivételével - Cummins főgépekre lettek cserélve.
	A típus hajóteste 5mm vastagságú acélból (VMSZt.3psz), míg a felépítménye 3-4mm vastagságú alumínium ötvözetből készült. A típus vízkiszorítása 93-101,5 tonna, utasbefogadó képessége 243 fő, utazósebessége 23-24 km/h.
	A "Moszkva" típusból több, kisebb-nagyobb eltéréseket mutató, "altípus" készült. Az egyfedélzetes "Neva" típus (R-35), bár külsőleg hasonlít, egy teljesen önálló típusnak számít. A típusból a Moszkvai Hajózási Vállalat jelenleg 32 darabot üzemeltet.
	 
	 
	
		ESZTERGOM - DÖMÖS - NAGYMAROS - BOGDÁNY - SZŐDLIGET - DUNA CORSO
	
		 
	
		"Moszkva" típusú kirándulóhajó
	
		A "Moszkva" típusú (R-51 és R-51E) személyhajókat nagy példányszámban gyártották a Szovjetunióban 1969-től a 90-es évekig és széles körben exportálták. A típus fejlesztése illetve tervezése 1965. szeptember 27-én indult!
	
		A "Moszkva" típust, ahogy eredetileg a MAHART hajókat is, 2 db 3D6H-150 típusú egyenként 150 lóerő teljesítményű diesel főmotorok hajtják. A MAHART hajókba később Rába főmotorok kerültek beépítésre, melyek az elmúlt években Cummins főgépekre lettek cserélve.
	
		A típus hajóteste 5mm vastagságú acélból (VMSZt.3psz), míg a felépítménye 3-4mm vastagságú alumínium ötvözetből készült. A típus vízkiszorítása 93-101,5 tonna, utasbefogadó képessége 243 fő, utazósebessége 23-24 km/h.
	
		A "Moszkva" típusból több, kisebb-nagyobb eltéréseket mutató, "altípus" készült. Az egyfedélzetes "Neva" típus (R-35), bár külsőleg hasonlít, egy teljesen önálló típusnak számít. A típusból a Moszkvai Hajózási Vállalat jelenleg 32 darabot üzemeltet.